jag har syndat





Japp, jag har syndat. Jag har köpt ett par byxor, de på övre kortet. PÅ REA DOCK. 99 kr på Lindex, ett bra pris för en som ligger under existensminimum i inkomst. Förstår ni hur mycket jag längtar till värmen? Dessa byxor kommer inte gå att ha förrens i.. maj kanske? Då det iallafall är över noll-sträcket. De andra byxorna hittade jag på HM, lätt de snyggaste byxorna in store just nu. Jag skulle klippa av mig ena tummen för dem, men eftersom jag måste skriva CVn på datorn och det nog är svårt att göra utan fungerande tumme, fick jag snällt hänga tillbaka dem. Crap crap crap.

Var även på arbetsförmedlingens drop in idag, skulle göra en handlingsplan. Handlingsplanen blev att jag skulle fortsätta söka jobb och att jag skulle börja söka jobb i andra städer. Jefla bra handlingsplan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0